2012-01-30 14:40 autor: bcde920
7 930 odsłon
Kategoria: Prawo pracy
Znajoma pracuje w sklepie, od kiedy są tam mrozy temperatura nie przekracza 15 stopni. Kierownik mówi że to ze względu na klientów, żeby się nie zgrzali (wiadomo jednak że chodzi o oszczędności na ogrzewaniu). Ale ona jest na stoisku blisko drzwi więc tam w ogóle jest już bardzo zimno - marzną w ręce wręcz. Czy ma prawa zażądać właściwego ogrzewania lub jakiś innych działań? Jak się za to zabrać?
2014-01-20 17:03 autor odpowiedzi: Eska1954
Dodano 2011-02-21 22:11 przez sylwia37
Pewnego razu razu stałej klientce sprzedałam towar z opóźnionym terminem zapłaty (do 2 tygodni).
Już minął rok nie odaaje mi pieniędzy. Dowiedziałam się że tak postąpiła też w innych sklepach tak samo jak ze mną.
Pomóżcie, proszę
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
REKLAMA