Strona głównaFinanseTarget - kobieta, wiek - 50 plus

Target - kobieta, wiek - 50 plus

70 procent majątku narodowego Stanów Zjednoczonych znajduje się w chwili obecnej w posiadaniu osób po 50 roku życia - donoszą wyniki badań. Rocznie na usługi i dobra materialne ta grupa wiekowa przeznacza 2 biliony dolarów. Jednocześnie decyzje zakupowe podejmowane są w tym wypadku głównie przez przedstawicielki płci pięknej.
Z tego powodu coraz więcej firm w USA chce kierować swój przekaz marketingowy do dojrzałych kobiet.

Marti Barletta, dyrektor generalny agencji reklamowej TrendSight Group oraz znawczyni strategii marketingowych kierowanych do kobiet, podkreśla, iż panie w wieku od 50 do 70 lat znajdują się w centrum zainteresowania specjalistów od wizerunku z rozmaitych przedsiębiorstw i nic nie wskazuje na to, by trend ten miał zmienić się w najbliższej przyszłości. Barletta uważa przy tym, że firmy, które pozwoliłyby sobie na zignorowanie kobiet po pięćdziesiątce szybko odnotują dotkliwy spadek sprzedaży.

"Dojrzałe kobiety naszych czasów w lot stają się najzdrowszym, najzamożniejszym i najbardziej wpływowym pokoleniem w historii" - dodaje dyrektor TrendSight Group.

Piotr Ślusarski / Senior.pl

Zgłoś błąd lub uwagę do artykułu

Zobacz także

 

 

 

Skomentuj artykuł:

Komentarze mogą dodawać wyłącznie osoby zalogowane.
Jesteś niezalogowany: zaloguj się / zarejestruj się




Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Senior.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze niezgodne z prawem i Regulaminem serwisu będą usuwane.

Artykuły promowane

Najnowsze w dziale

Polecane na Facebooku

Najnowsze na forum

Warto zobaczyć

  • Internetowe Stowarzyszenie Seniorów
  • Kosciol.pl
  • Kobiety.net.pl
  • eGospodarka.pl
  • Oferty pracy