27-11-2006
zmień rozmiar tekstu
A+ A-
Telekomunikacja Polska na razie nie ma jeszcze danych o opóźnieniach w wysyłce faktur TP, bo wysyłka właśnie trwa, ale jeśli efektem strajku będą znaczące opóźnienia, to operator ma możliwość podjęcia działań, które zniwelują negatywne skutki takiej sytuacji - podaje Telekomunikacja Polska.
Poczta Polska zapewniała TP, że nie będzie opóźnień w dostarczaniu faktur, jednak wobec rozszerzania skali strajku operator zwrócił się ponownie do kierownictwa Poczty o oficjalne stanowisko w tej sprawie.
W przypadku wystąpienia opóźnień mogących uniemożliwić czy znacząco utrudnić klientom dokonanie płatności w terminie, TP może przesunąć termin, od którego zaczyna naliczać odsetki za opóźnienie. Jak twierdzi Jacek Kalinowski, rzecznik Telekomunikacji Polskiej, nie ma możliwości przesunięcia samego terminu płatności, bo musiałoby się to wiązać z ponownym drukiem i wysyłką wszystkich faktur, jednak z punktu widzenia klienta przesunięcie terminu naliczania odsetek daje taki sam efekt, tzn. powoduje, że klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów.