Strona głównaFinanseRozstrzygnięto konkurs "Bank Dostępny"

Rozstrzygnięto konkurs "Bank Dostępny"

Zakończyła się II edycja konkursu „Bank Dostępny”, którego celem jest wyłonienie i nagrodzenie banków najbardziej przyjaznych osobom starszym i niepełnosprawnym. Wzięło w nim udział 76 oddziałów banków z całej Polski.
Laureatem konkursu może zostać placówka, która posiada odpowiednie przystosowania techniczne i architektoniczne oraz dba o wysoki poziom obsługi osób niepełnosprawnych i starszych. Ważne jest również, aby oferowane produkty bankowe i procedury obsługi uwzględniały zróżnicowane potrzeby tej grupy klientów.

Oto lista laureatów:
• Mały Bank (do 10 oddziałów) – Punkt Obsługi Klientów Banku Spółdzielczego w Łącku
• Duży Bank – I Oddział PKO BP S.A. w Lwówku Śląskim
• Oferta Elektroniczna Banku – Bank Zachodni WBK S.A.
• Nagroda Klientów – Inteligo PKO BP S.A.

Za zorganizowaną obsługę klientów niewidomych wyróżniono Bank Spółdzielczy w Wysokim Mazowieckiem, a za umożliwienie obsługi osób niewidomych – mBank BRE Banku S.A.

Spośród osób, które wypełniły „Ankietę dla klienta” i w ten sposób zagłosowały na swój ulubiony bank, rozlosowano nagrody w postaci turnusów rehabilitacyjnych.

Adrianna Buniewicz / Senior.pl

Zgłoś błąd lub uwagę do artykułu

Tagi: praca, emerytura, bank

Zobacz także

 

 

 

Skomentuj artykuł:

Komentarze mogą dodawać wyłącznie osoby zalogowane.
Jesteś niezalogowany: zaloguj się / zarejestruj się




Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Senior.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze niezgodne z prawem i Regulaminem serwisu będą usuwane.

Artykuły promowane

Najnowsze w dziale

Polecane na Facebooku

Najnowsze na forum

Warto zobaczyć

  • Poradnik-zdrowia.pl
  • eGospodarka.pl
  • Kobiety.net.pl
  • Uniwersytety Trzeciego Wieku
  • Oferty pracy