09-01-2006
zmień rozmiar tekstu
A+ A-
Zakończyła się II edycja konkursu „Bank Dostępny”, którego celem jest wyłonienie i nagrodzenie banków najbardziej przyjaznych osobom starszym i niepełnosprawnym. Wzięło w nim udział 76 oddziałów banków z całej Polski.
Laureatem konkursu może zostać placówka, która posiada odpowiednie przystosowania techniczne i architektoniczne oraz dba o wysoki poziom obsługi osób niepełnosprawnych i starszych. Ważne jest również, aby oferowane produkty bankowe i procedury obsługi uwzględniały zróżnicowane potrzeby tej grupy klientów.
Oto lista laureatów:
• Mały Bank (do 10 oddziałów) – Punkt Obsługi Klientów Banku Spółdzielczego w Łącku
• Duży Bank – I Oddział PKO BP S.A. w Lwówku Śląskim
• Oferta Elektroniczna Banku – Bank Zachodni WBK S.A.
• Nagroda Klientów – Inteligo PKO BP S.A.
Za zorganizowaną obsługę klientów niewidomych wyróżniono Bank Spółdzielczy w Wysokim Mazowieckiem, a za umożliwienie obsługi osób niewidomych – mBank BRE Banku S.A.
Spośród osób, które wypełniły „Ankietę dla klienta” i w ten sposób zagłosowały na swój ulubiony bank, rozlosowano nagrody w postaci turnusów rehabilitacyjnych.