Strona głównaFinanseMedyczne wspomaganie kont osobistych

Medyczne wspomaganie kont osobistych

Banki prześcigają się w coraz to nowych pomysłach na utrzymanie dotychczasowych i zdobycie nowych klientów. Strategie poszczególnych instytucji różnią się w wielu szczegółach ale tak naprawdę te same pomysły na wzbogacenie oferty kont osobistych, które się już sprawdziły w przypadku jednych banków, powielane są przez kolejne. Można powiedzieć, że taka strategia jest gwarancją sukcesu na rynku, który przez długi jeszcze czas będzie miał znaczny potencjał wzrostowy, gdyż konta osobiste ma dopiero dwie trzecie Polaków.
Warunkiem jednak osiągnięcia sukcesu jest to, aby opierać się na dobrych wzorcach, powielać tylko pomysły dobrze przyjmowane i akceptowane przez klientów, którzy są nie tylko coraz bardziej wybredni, ale i coraz więcej wiedzą o bankach i ich ofercie.

Jednym z takich pomysłów jest ubezpieczenie medyczne przypisane jako usługa dodatkowa do kont osobistych, które przywędrowało do nas z zachodniej Europy. W naszym kraju, zważywszy na stan publicznej służby zdrowia, jest wyjątkowo dobry grunt pod tego typu usługi medyczne. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Acxiom Polska w marcu i kwietniu 2006 r. na temat prozdrowotnych wydatków polskich konsumentów, coraz więcej Polaków decyduje się na dodatkowe finansowanie opieki zdrowotnej dla swojej rodziny a wszelkie produkty ubezpieczeniowe pokrywające m.in. koszty korzystania z prywatnych usług medycznych będą się sprzedawały coraz lepiej. Aż 28 proc. respondentów już zadeklarowało swoje zainteresowanie i chęć korzystania z tego typu ubezpieczeń. Nic więc dziwnego, że niektóre banki dostrzegły w ubezpieczeniu medycznym dobry produkt, który można dokładać do kont osobistych, zwiększający tym samym ich atrakcyjność dla klientów.

Pomimo dużej atrakcyjności - jak mogłoby się na pozór wydawać - ubezpieczeń medycznych, zaledwie kilka banków zdecydowało się dodać je do wybranych kont osobistych. Jedną z barier są z pewnością koszty takiego ubezpieczenia, jednak konieczność promocji i bycia konkurencyjnym wymusi w niedługim czasie zwiększenie tego rodzaju ofert.

Joanna Papiernik / Senior.pl

Zgłoś błąd lub uwagę do artykułu

Zobacz także

 

 

 

Skomentuj artykuł:

Komentarze mogą dodawać wyłącznie osoby zalogowane.
Jesteś niezalogowany: zaloguj się / zarejestruj się




Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Senior.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze niezgodne z prawem i Regulaminem serwisu będą usuwane.

Artykuły promowane

Najnowsze w dziale

Polecane na Facebooku

Najnowsze na forum

Warto zobaczyć

  • EWST.pl
  • Kosciol.pl
  • eGospodarka.pl
  • Pola Nadziei
  • Oferty pracy