05-08-2006
zmień rozmiar tekstu
A+ A-
Grupa PZU już wkrótce dołączy do dream teamu tworzonego od ubiegłego roku przez Pocztę Polską oraz PKO BP. Okienka Poczty Polskiej mają być dla ubezpieczyciela trampoliną do zwiększenia sprzedaży - donosi "Puls Biznesu".
W ostatni wtorek zarząd PZU upełnomocnił Piotra Kowalczewskiego, wiceprezesa PZU ds. sprzedaży i produktów, do kontaktów operacyjnych z Pocztą Polską. Wiceprezes potwierdza, że prowadzone są rozmowy z Pocztą Polską.
PZU zależy szczególnie na sprzedaży jego produktów przez sieć placówek Poczty Polskiej. Poczta ma już jednak partnerów ubezpieczeniowych, a nawet sama jest właścicielem sprzedającego polisy majątkowe Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych.
"To prawda. Dlatego, aby pochopnie nie wylać dziecka z kąpielą, musimy przeprowadzić szczegółowe analizy i przygotować kilka wariantów współpracy z PZU tak, by nie stracić tego, co się udało wypracować" - mówi w wypowiedzi dla "PB" zastępca dyrektora generalnego Poczty Mirosław Jakubowski.
Jakubowski nie ukrywa jednak, że Poczta Polska chce pójść we współpracy z PZU możliwie daleko.